Kwota wolna od podatku a podatek dochodowy

0
Kwota wolna od podatku a podatek dochodowy

Zasady księgowości bywają bardzo skomplikowane i mało który przedsiębiorca decyduje się na prowadzenie swojej księgowości samodzielnie. W większości przypadków po prostu zatrudnia się księgową albo zleca rachunkowość firmie zewnętrznej. Najczęściej jest to biuro rachunkowe.

Zatrudnienie do księgowości profesjonalistów gwarantuje, że wszystko zostanie rozliczone prawidłowo. Warto już na samym początku prowadzenia działalności gospodarczej zdawać sobie sprawę z tego, że księgowość to naprawdę poważna sprawa i nawet mała pomyłka potrafi przynieść ogromne kłopoty.

Kwota wolna od podatku a podatek dochodowy, czy zasady obliczania kwoty wolnej od podatku to przykładowe problemy, z jakimi księgowa musi się zmagać. Każda księgowa aby poprawnie wykonywać swoje obowiązki powinna regularnie dokształcać się i uczestniczyć w branżowych szkoleniach.

Dla każdej księgowej powinien być to priorytet, aby poprawnie wykonywać swoje obowiązki i nie narażać swoich klientów na straty finansowe. Źle obliczona kwota podatku na formularzu PIT to konieczność zwrotu tej kwoty do Urzędu Skarbowego w razie kontroli.

Im większa firma oraz im większe obroty danej firmy tym większe ryzyko popełnienia błędu i większe konsekwencje tego błędu. Księgowi zatem posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Jaka jest kwota wolna od podatku i co to znaczy dla firmy?

To znaczy, że mając zysk do tej kwoty, nie zapłaci się od niej podatku. Niektórzy przedsiębiorcy bardzo dużo czasu poświęcają na kombinowanie jak prowadzić swoją działalność tak aby nie zapłacić ani grosza podatku dochodowego oraz zapłacić jak najmniej podatku VAT, oczywiście to co nie jest prawnie zabronione, jest dozwolone, warto jednak zastanowić się nad swoim postępowaniem.

Wysiłek włożony w kombinowanie na tematy podatkowe można przecież z powodzeniem zamienić w wysiłek powodujący, aby oferowany produkt lub sługa jak najlepiej spełniała oczekiwania klientów oraz aby sprzedawać jak najwięcej. Tym powinien trudnić się przedsiębiorca. Każdy przedsiębiorca powinien mieć ogromne zaufanie do swojego księgowego ponieważ jest to osoba, której powierza swoje pieniądze.

Warto jednak aby zaufanie to było w pewien sposób kontrolowane. Księgowy również jest człowiekiem i może się pomylić pomimo swoich najszczerszych chęci do świadczenia swoich usług zgodnie z prawem i zaangażowaniem dla dobra klienta. Jeżeli obie strony wykażą chęć zaangażowania się w prace oraz dobrą wolę, na pewno cała współpraca będzie układać się znakomicie i księgowy i przedsiębiorca będą dobrze o sobie myśleć.

Baner reklamowy, czyli tania reklama wielkoformatowa

0
Baner reklamowy, czyli tania reklama wielkoformatowa

Baner reklamowy drukowany to popularna forma reklamy wielkoformatowej. Banery reklamowe są stosunkowo niedrogie, a trafiają do klientów wprost na ulicy. Mogą sprawić, że reklama naszej firmy zapadnie w pamięć wielu osobom. Jakie jeszcze korzyści możemy dzięki nim osiągnąć?

Co to jest baner reklamowy

Baner reklamowy to płaszczyzna materiału w dużym formacie, na której drukuje się obraz oraz tekst reklamowy. Banery są lekkie i mogą mieć różne rozmiary – od małej reklamy na ogrodzeniu po duży baner zawieszony na całej ścianie budynku. Ponieważ baner jest reklamą łatwą w transporcie i montażu, można go umieścić także np. na balkonie czy tablicy billboardowej przy wyjeździe z miasta. W ten sposób wpada w oko wszystkim osobom, które w jej pobliżu przechodzą lub przejeżdżają.

Jest to forma reklamy często wybierana przez lokalne firmy w danej miejscowości. Jeśli zatem wciąż zastanawiasz się, czy warto w nią zainwestować – pamiętaj, że Twoja konkurencja prawdopodobnie już się za pomocą banerów reklamuje. Reklama banerowa pozwala np. poinformować, że w pobliżu znajduje się sklep lub zakład usługowy. Wybierany jest także aby zareklamować jakieś wydarzenie – targi, rekrutację na uczelni, imprezę miejską, koncert itd.

Banery reklamowe – rodzaje

Istnieje kilka rodzajów banerów reklamowych, które można podzielić ze względu na wykonanie, sposób montażu oraz idącą za tym trwałość. Baner reklamowy może być wykonany z PCV, siatki mesh lub tkaniny. Ze względu na wykończenie banery mogą mieć perforację, czyli oczka, przez które przeciąga się sznurek do zawieszenie, a także mogą być zawijane z tunelem pozwalającym na wprowadzenie wzmacniającego pręta lub taśmy. Banery reklamowe można dodatkowo wzmacniać za pomocą linki lub pozostawić z ostrymi krawędziami bez zawijania. Taka forma reklamy przydaje się np. jako baner do rollupu.

Banery reklamowe – zastosowanie

Banery reklamowe – zastosowanie

Druk wielkoformatowy w postaci banneru wykorzystuje się nie tylko jako materiał zawieszany w przestrzeni miejskiej. Profesjonalna drukarnia, taka jak np. studio reklamy Drukarnia Mińsk Mazowiecki, produkuje także  banery do systemów wystawienniczych, do wspomnianych rollup’ów oraz banery odblaskowe, do pajączków czy banery reklamowe typu blocout. Ostatni wymieniony typ zawiera specjalną wkładkę, które nie przepuszcza światła, dzięki czemu baner nie prześwituje.

Trzeba pamiętać, że banery reklamowe są mniej trwałe w porównaniu np. do kasetonów czy billboardów. Jednakże, dzięki zastosowaniu pewnych technik, można je wzmocnić. Jedną z nich jest baner reklamowy napięty na ramach ze stali nierdzewnej. Ponadto większą trwałość uzyskamy zamawiając baner powlekany oraz decydując się na większą gramaturę materiału, z którego ma być wykonany.

Korzyści reklamy typu baner

Wspomnieliśmy już, że reklama banerowa to tania reklama wielkoformatowa. Do tego dochodzi możliwość zamontowania jej w wielu miejscach. Poprzez baner możesz szybko i skutecznie trafić do potencjalnych klientów. Warto zainwestować w reklamą, dzięki której dowiedzą się, że istniejesz, jakie produkty lub usługi oferujesz, gdzie można Cię znaleźć oraz jak się skontaktować. To także dobry sposób na poinformowanie, że organizujesz akcję promocyjną czy rabatową.

Jeśli zależy Ci na wysokiej jakości reklamie banerowej najlepiej jest skorzystać z usług profesjonalnego studia reklamy, które zaprojektuje i wykona we własnym zakładzie taki baner reklamowy jakiego oczekujesz.

Jak tworzyć listy remarketingowe, aby kampania Google była skuteczna?

0
Jak tworzyć listy remarketingowe, aby kampania Google była skuteczna?

Poszerzenie listy stałych klientów jest istotne dla każdego przedsiębiorcy działającego w branży e-commerce. Najpierw jednak należy zadbać o to, żeby osoby należące do naszej grupy docelowej naszą reklamę w ogóle zobaczyły. Jeśli po kliknięciu w nią nie dokonają konwersji to jeszcze nie jest nic straconego, gdyż tu wkracza remarketing, możliwy dzięki pozostawieniu śladu o obecności na stronie w komputerze użytkownika, w postaci plików cookies. Dzięki temu na stronach sieci reklamowej, a także w wyszukiwarce, po wpisaniu słów kluczowych pojawia się reklama ostatnio oglądanych produktów.

Jakie zagrożenia niesie strona stworzona na przestarzałym CMS?

0
Jakie zagrożenia niesie strona stworzona na przestarzałym CMS?

Posiadając własną stronę internetową można zastanawiać się w jakim celu CMS jest aktualizowany i dlaczego sama aktualizacja jest ważna. Zmiany w systemie dotyczą nie tylko nowych funkcji, ale także bezpieczeństwa. Praca na przestarzałym systemie CMS stanowi pewne ryzyko. Co może wydarzyć się, gdy system nie jest aktualizowany?

Spadek bezpieczeństwa strony

Większość czynności bazujących na działalności internetowej wiąże się
z niebezpieczeństwem, które dotyka każdego tworu cyfrowego – nawet tych na pozór idealnych. W zabezpieczeniach stron internetowych mogą znaleźć się luki, które narażają witrynę na ataki hakerów, mogące doprowadzić do uszkodzenia strony. Najczęstszym celem ataków są strony, które generują leady i zbierają dane osobowe. Trzeba pamiętać, że przestarzały System Zarządzania Treścią nie zapewnia ochrony przed hakerami. Aktualizacje zawierają nowe zabezpieczenia, które mają minimalizować ryzyko i uniemożliwić osobom trzecim dostęp do strony, nieaktualny system pozostawia witrynę bardziej podatną na ataki.

Brak optymalizacji i nawarstwianie bugów

Wśród rodzajów CMS wyróżnia się wiele elementów z nim kompatybilnych, które podobnie jak sam system, mogą zostać unowocześnione. Mogą być to różnego rodzaju moduły wpierające stronę na przykład takie, które zbierają dane o klientach lub po prostu serwer. Nieaktualny system CMS nie zawsze współgra z nowszymi technologiami, co przesądzi o nieprawidłowym działaniu witryny, a dotychczasowe moduły nie będą z nią odpowiednio zgrane. Co więcej, stary CMS nie będzie obsługiwany na najnowszych serwerach, dlatego strona regulowana będzie na wolniejszym i mniej bezpiecznym serwerze, przez co strona będzie mniej odporna na szkodliwe działanie hakerów. Aktualizowanie Systemu Zarządzania treścią pozwala pozbyć się także błędów, które powstały na poziomie programowania. Uaktualnienie pozwala na wgranie poprawek i rozwiązanie problemów, które mogły
z nich wynikać.

Zatrzymanie rozwoju strony

Nowe funkcje i standardy na rynku produktów cyfrowych pojawiają się każdego dnia. Aktualizując CMS otrzymuje się do nich pełen dostęp. Co dzieje się, gdy zmiany nie są wprowadzone do systemu? Strona traci swoją funkcjonalność, a jej rozwój staje
w miejscu. Od momentu ostatnich zmian mogło powstać wiele opcji, które wspomogłyby dotarcie do nowych odbiorców lub usprawnić korzystanie ze strony tym, którzy właśnie na niej przebywają. Osoby, które korzystają na co dzień odwiedzając daną witrynę mogą stwierdzić, że nie jest już dla nich wystarczająca, dlatego też aktualizacja CMS pomaga w spełnianiu oczekiwań użytkowników.

Brak aktualizacji czy zaprzestanie ich robienia naraża na dodatkowe koszty, które zależne są od tego jak długi jest okres między ostatnim wprowadzeniem zmian. Warto uniknąć tego problemu i robić to na bieżąco, pamiętając jednak o tym, by przed ich dokonaniem zabezpieczyć najważniejsze dane i wykonać ich kopię zapasową, tak na wszelki wypadek.

Nie wiesz jak samodzielnie zabezpieczyć swoją stronę, a może padłeś ofiarą ataku hakerskiego?

Pozycjonowanie sklepu internetowego – dlaczego warto w nie zainwestować?

0
Pozycjonowanie sklepu internetowego - dlaczego warto w nie zainwestować?

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej promować swój biznes w Internecie, z pewnością powinieneś poznać zalety pozycjonowania. Bez względu na to, czy prowadzisz mały, czy nieco większy sklep internetowy, osiągnięcie wysokich pozycji w wyszukiwarce Google pomoże Ci dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych Klientów. Warto pamiętać o tym, że pozycjonowanie sklepów internetowych jest znacznie bardziej wymagające niż pozycjonowanie stron internetowych o tradycyjnym charakterze. To właśnie dlatego właściciele e-biznesów coraz częściej zgłaszają się do profesjonalnych agencji SEO takich jak WebDoctor, które doskonale wiedzą jak osiągnąć, a co najważniejsze utrzymać wysokie pozycje na pożądane słowa kluczowe.

Rozwiń skrzydła

Lokalnie prowadzony biznes nigdy nie pozwoli Ci dotrzeć do szerszego grona osób zainteresowanych Twoimi produktami lub usługami. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych daje wyjątkowo duże możliwości rozwoju, gdyż pozwala na uwidocznienie Twojego biznesu tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni Klienci!

Zwiększ ruch

Im więcej osób odwiedza Twoją stronę, tym większa szansa na to, że dokonasz sprzedaży. Agencja WebDoctor proponuje w tym zakresie rzetelne raporty, dzięki którym dowiesz się czy ruch na Twojej stronie wzrasta oraz czy przekłada się on na większą konwersję

Zdobądź zaufanie Klientów

Nie ulega wątpliwości, że strony internetowe znajdujące się wyżej w wynikach wyszukiwania są częściej odwiedzane przez konsumentów. Dlaczego? Przede wszystkim chodzi o kwestię zaufania. Klienci chętniej odwiedzają sklepy internetowe, które są doceniane przez Google. Ponadto, będąc wysoko na pożądane słowa kluczowe, budujesz świadomość swojej marki w oczach odbiorców, co może wpłynąć pozytywnie na Twoje wyniki sprzedażowe w przyszłości.

Podsumowanie

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat korzyści, jakie może zapewnić profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych, skontaktuj się z przedstawicielem WebDoctor. Dzięki dokładnemu zapoznaniu się ze specyfiką Twojej branży oraz Twoimi celami biznesowymi, podpowiemy co zrobić, aby Twoja firma zyskała uznanie wyszukiwarki Google.

Tutaj dowiesz się więcej: http://www.webdoctor.pl/

Reklama zewnętrzna w mieście

0
Reklama zewnętrzna w mieście

Miasta zawsze były skupiskiem handlu i reklamy. W ostatnim stuleciu nastąpił ich ogromny rozrost kosztem osad wiejskich. Dlatego zmienia się też podejście do reklamy w mieście. Dodatkowo sprawę komplikuje fakt, że współczesny człowiek dużo czasu spędza w sieci i tak naprawdę stamtąd przyjmuje najczęściej przekaz reklamowy. Dlatego bilboardy, plakaty i ulotki muszą być na każdym kroku, zwracać uwagę odbiorców i wzbudzać zainteresowanie na dłuższą chwilę.

5 zalet reklam google Ads

0
5 zalet reklam google Ads.

Google Ads (dawniej AdWords) to jedna z czołowych platform reklamowych w Polsce i na świecie i opiera się na ogromnej popularności wyszukiwarki Google. Na całym świecie korzystają z niej miliardy ludzi. Tylko w Polsce z Google korzysta ponad 99% osób mających stały dostęp do internetu. Skąd taka popularność? Wynika przede wszystkim z dużej niezawodności i braku nachalności – czego mamy przesyt w reklamach telewizyjnych, radiowych czy prasowych.

Na ratunek budżetu – popularne chwilówki i kredyty krótkoterminowe

0
Na ratunek budżetu – popularne chwilówki i kredyty krótkoterminowe

Chwilówka i kredyt krótkoterminowy gwarantują nam bezpieczeństwo w wyjątkowej i często nagłej okoliczności, gdy potrzebujemy zastrzyku gotówki. Chociaż obecnie możemy wziąć nawet chwilówkę za darmo, warto przestrzegać kilku fundamentalnych zasad i kontrolować budżet domowy, aby w przyszłości mieć jak najlepszą płynność finansową. Sprawdzamy, czy chwilówka może nam pomóc w trudnym momencie.

Nie chcesz przepłacać za internet? Najtaniej będzie w pakiecie!

0
Nie chcesz przepłacać za internet? Najtaniej będzie w pakiecie!

Opłata za internet stanowi ważną część domowego budżetu. Znalezienie idealnej pod względem relacji cena-jakość usługi bywa jednak utrudnione. Warto w takim przypadku zastanowić się nad paczką usług (czyli internetem razem z telewizją).

Jak zbudować listę mailingową?

0
Jak zbudować listę mailingową?

Email marketing to potężna broń w rękach marketera. Żeby jednak zacząć wysyłać wiadomości, potrzebna jest baza kontaktów – żeby mieć DO KOGO je wysyłać. Jak buduje się taką listę adresów? Zdradzamy kilka sposobów!

ZOBACZ TEŻ