ETF – fundusz inwestycyjny

0
ETF - fundusz inwestycyjny

Fundusz jest doskonałym narzędziem inwestycyjnym dla mniejszych inwestorów, ponieważ fundusz emituje akcje, czyli jednostki uczestnictwa, w które dokonuje się inwestycji, czyli ich zakupu. Dzięki ETFom przeciętny inwestor zyskuje szansę na pobicie w długim okresie większości aktywnie zarządzanych funduszy. W dodatku przy niewielkim wysiłku.

Co warto wiedzieć o panelach fotowoltaicznych?

0
Co warto wiedzieć o panelach fotowoltaicznych

Energia czerpana ze słońca jest aktualnie najbardziej i najszybciej rozwijająca się w branży przemysłowej. Montowanie układu z paneli fotowoltaicznych, które wykorzystują do produkcji energii promieniowanie słońca stale rośnie. Co warto wiedzieć na temat zielonej energii, alternatywnej dla eksploatowanych paliw z kopalni?

Co to jest fotowoltaika i gdzie ma zastosowanie?

Fotowoltaika to obszar, który zajmuje się przetworzeniem promieniowania słonecznego na energię elektryczną. Przy oddziaływaniu specjalistycznych paneli fotowoltaicznych oraz za sprawą zjawiska fotowoltaicznego, z promieni zostaje wytworzony prąd.

Gdzie stosowane jest to bezpieczne dla środowiska rozwiązanie? Instalacje fotowoltaiczne wykorzystywane są do zasilania wielu obiektów, m.in.:

  • domków letniskowych,
  • gospodarstw domowych oraz rolnych,
  • obszarów, które znajdują się poza zasięgiem sieci elektroenergetycznych,
  • oraz sprzedaży energii do sieci.

Co składa się na instalację fotowoltaiczną?

W jej konstrukcję wchodzą:

  • akumulatory,
  • centrala komunikacyjna,
  • inwerter,
  • kontroler zwany regulatorem napięcia,
  • moduł fotowoltaiczny,
  • system montażowy,
  • sensory służące do pomiaru temperatury modułu oraz napromieniowania,
  • wyświetlacze danych.

Jakie są zalety zamontowania paneli fotowoltaicznych?

Korzyści płynące z instalacji fotowoltaicznej to:

  • brak jakiegokolwiek nakładu pracy – instalacja jest tak zaprojektowana i zamontowana, by była bezobsługowa;
  • brak występowania przerw w dostawie prądu, gdyż panele fotowoltaiczne zostały tak skontrastowane, by wytwarzać energię elektryczną bez względu na warunki atmosferyczne. Co to oznacza w praktyce? Że nie występuje coś takiego jak całkowity spadek produkcji prądu (wyłączając oczywiście noc);
  • ekologiczne uzyskiwanie prądu. Fotowoltaika nie szkodzi środowisku. Nie wytwarza szkodliwych substancji ani odpadów;
    możliwość dofinansowania w formie dotacji oraz pożyczki z niskim oprocentowaniem na zakup i montaż paneli fotowoltaicznych. Wsparcie może wynieść nawet 5000 zł z rządowego programu Mój Prąd;
  • niezależność od podwyżek cen rachunków za prąd, ponieważ fotowoltaika zapewnia uniezależnienie od podwyżek aż przez kolejne 40 lat. Co za tym idzie – można zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy;
  • niezawodność i sprawność instalacji przez lata. Gwarancja obejmuje 25, ale należy dodać, że panele mogą wytrzymać aż 40 lat!;
  • produkcja nadwyżki prądu, którą w każdej chwili można wykorzystać. Fotowoltaika jest nie tylko długoletnim rozwiązaniem, ale i całorocznym. Jednakże ilość produkowanej energii jest różna – zależy oczywiście od sezonu. Co to oznacza? Że nadwyżki można śmiało przekazać do sieci energetycznej z zewnątrz, a odebrać ją w czasie, gdy wydajność paneli słonecznych znacznie się zmniejszy;
  • różnorodny montaż – panele można założyć na dachu domu, w gruncie a także na budynkach przyległych np. garaż, pomieszczenia gospodarcze;
  • szybki montaż paneli fotowoltaicznych nawet w 2-3 dni;
  • ulga podatkowa termomodernizacyjna, dzięki której można odliczyć od podatku panele fotowoltaiczne;
  • źródło darmowej energii, która jest ogólnodostępna.

Więcej informacji – fotowoltaika Gdańsk – sprawdź dodatkowe informacje o korzyściach, jakie dadzą Ci panele fotowoltaiczne.

Czym jest marka i jak ją umiejętnie budować?

0
Czym jest marka

Marka to swoista dusza przedsiębiorstwa, która niesie w sobie ładunek emocjonalny, określa to, czym jest i do czego dąży firma oraz pozwala w łatwy sposób odróżnić jedną firmę od pozostałych. Jej stworzenie w dokładnie takim kształcie, jak ten oczekiwany, nie jest łatwym zadaniem. Wymaga bowiem nie tylko sporo zaangażowania, ale także głębokiej znajomości rynku i współczesnych realiów oraz wartości bliskich odbiorcom docelowym. Nic więc dziwnego, że proces brandingu, czyli tworzenia marek często wspomaga agencja brandingowa, która specjalizuje się w tym zakresie.

Marka i jej znaczenie we współczesnym świecie biznesu

Wiele osób utożsamia markę z logo firmy lub znaczkiem umieszczonym na jej produktach. Takie postrzeganie marki jest jednak zaledwie jednym z aspektów, które ją tworzą. Marka to bowiem coś znacznie więcej niż widoczny na produktach znak firmowy – to szereg wartości, celi oraz emocjonalnych elementów, które wspólnie tworzą to, czym w rzeczywistości jest marka. Samo słowo „markowy” kojarzy się z czymś lepszym, bardziej wartościowym, trwalszym i pożądanym – każda firma powinna więc dążyć do zbudowania solidnej, spójnej marki, która będzie oferowała odbiorcom realne korzyści.

Pojęcie marki oznacza także całościowe doświadczenie z korzystania z konkretnego produktu bądź usługi. To szereg emocji, wartości oraz doznań, które płyną z kontaktu z danym artykułem sygnowanym konkretnym logo. Stając się właścicielem takiego produktu klient kupuje nie tylko samą rzecz, ale także zespół emocji, które mu towarzyszą. Szczególne znaczenie w tym procesie ma nie tylko to, jak wykonany jest produkt i jakie korzyści odbiorca zyska użytkując go, ale także cała otoczka towarzysząca jego sprzedaży – zapachy w sklepie, jakość obsługi, upominki, opakowanie oraz inne elementy, które ogólnie podnoszą prestiż marki oraz czynią jej produkty bardziej pożądanymi.

Branding, czyli w jaki sposób powstają silne i wartościowe marki?

Branding

Zbudowanie od podstaw marki, która od samego początku swojego istnienia będzie dosłownie skazana na sukces to zadanie dla specjalistów z prawdziwego zdarzenia. Taką rolę na rynku usług marketingowych pełni agencja brandingowa – wyspecjalizowany podmiot, z którego usług korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Jednym z wiodących filarów działalności agencji brandingowej jest właśnie branding, czyli proces budowania marek. Jest to technika marketingowa, która polega na kreowaniu i utrwalaniu w świadomości konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej firmy.

Agencja brandingowa wspiera zarówno klientów, którzy dopiero myślą o powołaniu do życia swojej marki, jak i tych przedsiębiorców, którzy dążą do poprawy wizerunku już istniejącej działalności gospodarczej. Najczęściej stosowanymi przez nią metodami, które pozwalają na stworzenie solidnej i atrakcyjnej wizerunkowo marki jest dobór odpowiedniej nazwy, stworzenie logo, hasła reklamowego, strony internetowej, wystroju wnętrz stacjonarnych oraz materiałów reklamowych. Wszystko to ma bowiem istotne znaczenie w procesie budowania marki oraz nadawania jej spójnego, atrakcyjnego wizerunku.

Postaw na foldery reklamowe! Dowiedz się jak ważna jest skuteczna, jakościowa i…tania reklama

0
folder

W dzisiejszych czasach bardzo ważna jest dobra reklama. Dobrym wyjściem będzie poszukanie tańszej i równie skutecznej opcji. Tak naprawdę jest to jedna z najpopularniejszych metod i tak zgadza się chodzi mi o ulotki i plakaty. Może brzmi to głupio ale tak jest. Teraz głównym źródłem informacji jest telewizja i internet. Trafia do nas dużo informacji, ale też dużo wylatuje i w tym właśnie reklamy.

O komunikowaniu, czyli podstawy public relations

0
O komunikowaniu, czyli podstawy public relations

Podstawą dobrej i owocnej relacji jest skuteczna komunikacja. Dotyczy to prywatnych sfer życia, ale też biznesu. Aby ułatwić ten proces, wiele firm zdecydowało się na stworzenie w swoich strukturach specjalnych działów PR, które odpowiadają za nawiązywanie trwałych więzi z otoczeniem. Na czym polega praca osób odpowiedzialnych za public relations?

Czym jest public relations?

Istnieje ponad 2000 różnych definicji public relations. Do najbardziej popularnej z nich zalicza się tę, prezentowaną przez Amerykańskie Stowarzyszenie PR – „public relations to przemyślane, planowe i ciągłe starania o osiągnięcie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia pomiędzy daną organizacją a jej otoczeniem”. Ojciec marketingu, czyli Philip Kotler podaje z kolei, że „PR to informacja plus dopasowanie plus integracja”. Public relations jest zatem szerokim obszarem, w którego skład wchodzi wiele działań mających na celu stworzenie relacji.

Czym różni się PR od marketingu, a czym od wizerunku firmy?

Public relations, marketing i wizerunek to pojęcia bardzo ze sobą powiązane. Choć ich definicje się różnią, są one często od siebie zależne i wzajemnie się przenikają. Jakie są różnice pomiędzy tymi terminami? PR jest uznawany za gałąź marketingu. Celem działań PR-owych jest nawiązywanie trwałych relacji z otoczeniem – zarówno z tym bliższym, czyli z m.in. dostawcami, klientami i konkurencją, jak i z dalszym, które jest zależne od wielu czynników. Zadaniem marketingu jest natomiast wspieranie i stymulowanie sprzedaży. Polega on na zaspokajaniu potrzeb klientów w taki sposób, by zdobyć jak największy zysk. Ostatnim pojęciem jest wizerunek, który jest subiektywnym odbiorem organizacji przez obserwatorów. G.R. Dowling definiuje go jako „zbiór znaczeń, na podstawie których dany przedmiot jest znany i za pomocą których ludzie go opisują, zapamiętują i odnoszą się do niego”.

PR-owe narzędzia

Narzędzia public relations stanowią bardzo rozbudowany wachlarz, a do jego podstaw zaliczamy m.in. social media, media relations i informacje do mediów. PR-owcy posiadają specjalistyczną wiedzę o tym, jak przygotowywać atrakcyjne materiały prasowe oraz jak zwrócić uwagę na dany temat. Ponadto, istotnym elementem jest komunikacja prowadzona wewnątrz organizacji, do której wykorzystuje się przeważnie newsletter. Stosowanie tych narzędzi pozwala odbiorcom być na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie i kreować wizerunek podmiotu.

Do PR-owych narzędzi zalicza się także influencer marketing. Polega on na współpracy z osobami lub organizacjami, które mają społeczny wpływ w danej dziedzinie.

Specjaliści od PR to często „ludzie od zadań specjalnych”. Eksperci z obszerną wiedzą i doświadczeniem stanowią cenne wsparcie dla firmy w nawiązywaniu relacji z mediami, zarządzaniu informacją, czy prowadzeniu komunikacji wewnętrznej. Nie bez powodu wchodzą oni w skład sztabów strategicznych i kryzysowych – potrafią kształtować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa czy organizacji w oparciu o trwałe i przemyślane strategie komunikacji.

Tworzenie sklepów internetowych

0
Tworzenie sklepów internetowych

W dzisiejszych czasach wiele przedmiotów kupujemy przez Internet. Każdego dnia ktoś odwiedza jakiś sklep internetowy i dokonuje w nim zakupów. Bardzo polubiliśmy sklepy internetowe i chętnie z nich korzystamy. Tak naprawdę dzisiaj można kupić wszystko przez Internet. Dla wielu osób prowadzenie sklepu online stało się sposobem na życie. Wydaje się, że jest to bardzo prosty biznes, który nie generuje wielkich kosztów. Jednak w tej branży jest bardzo duża konkurencja, więc trzeba wiedzieć jak stworzyć sklep internetowy, żeby przynosił nam on oczekiwany zysk. Wbrew pozorom nie jest to takie proste i na stworzenie dobrego sklepu online należy poświęcić trochę czasu. Nie obejdzie się też bez wydatków, ponieważ z całą pewnością przyda nam się pomoc specjalisty, który skutecznie wypromuje nasz sklep. Dzięki temu będziemy mieć szansę dotarcia do ogromnej ilości potencjalnych klientów, którzy być może zostawią pieniądze w naszym sklepie.

PrestaShop – jak wykorzystać możliwości tej platformy?

0
PrestaShop

PrestaShop to bardzo popularna, bezpłatna platforma e-commerce, z której korzysta wiele osób, sprzedając w sieci za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Zalet tego systemu jest cała masa. Mają one również związek z pozycjonowaniem i optymalizacją – twórcy platformy zatroszczyli się o to, by każdy mógł udanie wypromować swój sklep w wyszukiwarce internetowej. Żeby jednak to się powiodło, trzeba wiedzieć, jak umiejętnie korzystać z udostępnionych rozwiązań.

PrestaShop – dla kogo?

Z PrestaShop korzystają zwłaszcza początkujące firmy, bo platforma zapewnia dostęp do gotowych modułów, które ułatwiają pozycjonowanie i optymalizację SEO sklepu. Zyskujemy dostęp do takich możliwości, jak uzupełnianie metatagów, map strony, budowy wewnętrznego linkowania itp.

Jak wygląda pozycjonowanie w PrestaShop?

Najważniejsza informacja na początek – optymalizację SEO Prestashop przeprowadza się podobnie, jak każdą inną stronę internetową. Zyskujemy też dostęp do dodatków, które ułatwiają skutecznie przeprowadzać działania optymalizacyjne, dostosowują sklep pod kątem pozycjonowania.

Podstawą jest dobór odpowiednich słów kluczowych, dzięki czemu zyskujemy kompletną listę fraz różnego rodzaju – z nazwą marki, produktowych oraz informacyjnych. W pozycjonowaniu Presta bardzo istotny jest dobór fraz long-tail (długi ogon), bo za ich pomocą mamy możliwość, by skutecznie konkurować z innymi firmami, także tymi największymi. Co równie ważne, dobrze wybrane słowa kluczowe pomagają w optymalizacji technicznej, ale też w wielu innych obszarach, zwłaszcza jak tworzymy opisy produktów czy inne treści na stronie, na przykład wpisy na blogu.

PrestaShop – skuteczny sprzedażowo i atrakcyjny sklep

Optymalizacja sklepu PrestaShop pozwala również na takie dostosowanie wyglądu sklepu, aby pasował do naszych potrzeb i specyfiki rynku, na jakim działamy. Łatwo wybrać odpowiednią szatę graficzną. Trzeba się tu jednak kierować zarówno kwestiami estetycznymi, jak i funkcjonalnymi, żeby obsługa strony była łatwa oraz intuicyjna. Warto wybrać taki szablon, żeby był maksymalnie ciekawy dla użytkowników, co dotyczy zwłaszcza bloga. Zawarte tam bogate treści wpłyną pozytywnie na reklamę sklepu w Google, lecz będą też pełnić funkcję sprzedażową.

Jak widzimy, PrestaShop zapewnia bardzo duże możliwości i intuicyjną obsługę, nawet dla początkujących użytkowników. Warto jednak pamiętać, że skuteczne pozycjonowanie Presta wymaga solidnej wiedzy z zakresu SEO. Jeśli mamy tylko opanowane podstawy lepiej skorzystać ze wsparcia profesjonalistów.

Sprzedaż cieląt – jak wybrać sprawdzonego dostawcę i zorganizować transport?

0
Sprzedaż cieląt

Zakup cieląt, zarówno na potrzeby małych hodowców, jak i wielkich firm, wiąże się najczęściej z dwoma głównymi wyzwaniami. Pierwszym jest wybór dostawcy, którego oferta obejmuje najwyższej klasy zwierzęta o odpowiednich certyfikatach i wzroście, a drugim jest ich bezpieczne dostarczenie na miejsce. Jak to wszystko przeprowadzić?

Wybór dostawcy – ważne aspekty

Najistotniejszymi kwestiami, o które trzeba zadbać, wybierając dostawcę cieląt są: sprawdzenie renomy dostawcy i jakości sprzedawanych przez niego zwierząt, upewnienie się czy wszystkie cielaki mięsne maja odpowiednie certyfikaty i dwukrotne potwierdzenie tzw. klasy kupowanych zwierząt. Cielaki mięsne można tu podzielić na trzy osobne typy: MM, NCB oraz HF. Dobry dostawca bez żadnego problemu opowie też o tym, jak cielaki są karmione, skąd pochodzą, czy z jakimi hodowlami bezpośrednio współpracuje, tak, by co do pochodzenia zwierząt i ich zdrowia kupujący nie miał żadnych zastrzeżeń. Dla przykładu, firma Rogofarm  https://www.rogofarm.pl/pl organizująca sprzedaż cieląt  dba o wszystkie detale współpracy z nowymi klientami i dostarcza im komplet dokumentów o stanie zwierząt i opiece weterynaryjnej, jaką są one objęte. Dodatkowo prowadzi ona sprzedaż zarówno hurtową, jak i detaliczną, a na rynku ma ugruntowaną renomę i ponad 25 lat doświadczenia.

Organizacja transportu cieląt do miejsca przeznaczenia

Osobną kwestią przy zakupie cieląt jest zadbanie o optymalny dla nich transport od wybranego dostawcy, do klienta. W tym punkcie ważne są dwie możliwości: organizacja samodzielnego przewozu (o ile kupujący ma do tego odpowiedni transport lub firmy, którym chciałby to zadanie podzlecić) oraz opcja scedowania transportu na sprzedającego cielęta. Większość dobrych firm handlujących cielętami gwarantuje tu kompleksową obsługę transakcji, od kupienia i selekcji najlepszych zwierząt dla klientów po ich przygotowanie do podroży oraz transport. W takiej sytuacji klient nie musi się dodatkowo zajmować organizacją logistyczną, ponieważ o wszystko zadba sprzedający.

Prowadzisz sklep internetowy? Sprawdź, jak wybrać kuriera

0
kurier

Prowadzenie sklepu internetowego to nie lada wyzwanie. Oprócz nieustannych działań związanych z promocją trzeba również monitorować na bieżąco zarówno przychody, jak i dochody oraz straty uwzględniając wszystkie ponoszone koszty. Nie bez znaczenia ma w nich opłata za usługi kurierskie. W grę wchodzi znalezienie firmy, która zapewni ciągłość dostaw w jak najkrótszym czasie połączoną z możliwie jak najbardziej atrakcyjną ceną. Jak znaleźć dobrego kuriera, na co zwrócić uwagę? Podpowiadamy.

Popularność sklepów internetowych rośnie w siłę i wiele wskazuje na to, że ta tendencja w najbliższym czasie będzie się tylko nasilać. Im więcej firm, tym większa konkurencja, więc jakość usług musi być naprawdę na wysokim poziomie. Oczekiwania klientów rosną – szukają możliwie jak najlepszych produktów w korzystnych cenach i równie atrakcyjnych form dostawy. I tu kłania się w pas dokonanie dobrego wyboru, które wiąże się z na postawienie na dobrą firmę kurierską.

Wybór firmy kurierskiej dla sklepu internetowego – analiza ma znaczenie

Aby dokonać dobrego wyboru warto wziąć pod lupę wiele aspektów, które mają determinujący wpływ na podjęcie ostatecznej decyzji o nawiązaniu współpracy z daną firmą. Po pierwsze, warto sprawdzić o jakiej skali wysyłek w miesiącu mówimy. Tutaj bardzo ważne jest to, aby uwzględnić stosunek standardowych paczek do tych nietypowych.

Kolejny krok, to analiza obszaru wysyłek. Ważne jest też to czy w grę wchodzą zagraniczne. Nie bez znaczenia pozostaje także to jaką liczbę zamówień możemy zadeklarować oraz ich potencjalny rozmiar i wagę. Istotny jest także rodzaj przewożonego produktu.

Kurier do sklepu internetowego a koszty usług

Bardzo ważnym czynnikiem na drodze do wyboru firmy kurierskiej jest także cennik poszczególnych usług. Warto szukać takiej w której koszty wysyłki nie będą przewyższały naszego przychodu. Korzystne warunki cenowe mogą także być dla nas bardzo pomocne do promocji sklepu m.in. poprzez oferowanie darmowych dostaw od określonego pułapu. Tego typu działania działają na klienta niczym magnes i sprawiają, że chętnie dołoży coś do koszyka, aby nie płacić za dostawę, a zyskać jakiś dodatkowy produkt.

Wybór firmy kurierskiej dopasowanej do potrzeb i możliwości

Konkurencja na rynku firm kurierskich jest bardzo duża, więc jej wybór może się okazać nie lada wyzwaniem. Aby wybrać najkorzystniejszą dla nas ofertę warto wziąć pod uwagę wszystkie wspomniane czynniki. Bardzo atrakcyjne formy współpracy proponuje m.in. InPost. Kurier dla sklepu internetowego powinien oferować różne możliwości wysyłki, stąd też postawienie na wspomnianą firmę może być korzystne zarówno dla małych e-sklepów, jak i tych, które działają na ogromną skalę. W ofercie InPost znalazły się zarówno propozycje wysyłek bez abonamentu, jak również te w opcji podpisania umowy na 12 lub 24 miesiące. Do wyboru mamy kuriera i Paczkomaty. Możemy liczyć także na szybkie zwroty, śledzenie przesyłek, integrację z API umożliwiającą łatwe tworzenie wysyłek i zarządzanie rozliczeniami czy też reklamę z InPost oraz SmartCourier.

Pokój socjalny – jak odpowiednio go przygotować?

0
szafki socjalne

Pomieszczenia socjalne są niezwykle ważnym elementem każdej dobrze funkcjonującej firmy. Pracownicy powinni mieć miejsce, w którym mogą pozostawić swoje rzeczy prywatne lub spędzić przerwę. Warto zadbać o to, aby taki pokój był wygodny i praktyczny. Jak tego dokonać? Podpowiadamy!

Unikaj krzykliwych kolorów

Bardzo ważne są barwy, które codziennie witać będą Twoich pracowników. Nie wybieraj farby, która akurat jest na promocji. Postaw na to, aby wnętrze pomieszczenia Tworzyło spójną całość. Zrezygnuj z czerwieni, która może tłamsić. Jeśli chcesz wprowadzić do pomieszczenia energię, o wiele lepszy będzie kolor żółty lub soczysta zieleń. Dobrane meble powinny równoważyć barwę ścian.

Bardzo często pracodawcy stawiają jednak na uniwersalne kolory np. biel, szarości, beże, odcienie pastelowe.

Zaplecze kuchenne

Dobrze, gdy pomieszczenia socjalne składają się też z aneksu kuchennego. Jeśli firma może sobie na to pozwolić, warto postawić na dobrej jakości ekspres do kawy, czajnik, dostęp do bieżącej wody, mikrofalówkę. Poza tym przydają się takie rzeczy jak: herbata, kawa, cukier. Zadbaj też o wygodny stół, przy którym można spokojnie spożywać posiłki.

Dzięki temu pracownicy będą bardziej wypoczęci i zrelaksowani, co przełoży się na wydajność i zwiększenie koncentracji.

Prywatność

Zdarza się, że nie każdy pracownik potrzebuje swojego własnego biura. Czasem wystarczy wspólna szatnia. Przy tej okazji należy zadbać o bezpieczeństwo ich prywatnych rzeczy, niezależnie od tego czy chodzi o odzież, czy o takie przedmioty jak np. klucze albo telefony komórkowe. Rozwiązaniem wręcz idealnym będzie szafa skrytkowa. To mebel, który podzielony jest na kilka, kilkanaście lub kilkadziesiąt mniejszych szafek, zamykanych na kluczyk, kłódkę lub zamek szyfrowy.

W takim miejscu pracownik może bez obaw pozostawić swoje rzeczy. Szafki będą jednolite, a poszczególne segmenty mogą różnić się np. kolorami. Możesz je oznaczyć numerami lub nazwiskami pracowników, co zawsze ułatwi odnalezienie właściwej skrytki.

Szafa skrytkowa wykonana jest z solidnej blachy stalowej, a jednocześnie pokryta jest wysokiej jakości farbą proszkową. Dzięki temu jest odporna na korozję i trudno ją uszkodzić.

To, oczywiście, podstawowe elementy, które powinny znaleźć się w pomieszczeniach socjalnych. Zawsze możesz iść o krok dalej i przygotować dla swoich pracowników również pomieszczenia do relaksu i wyciszenia albo zafundować stół z piłkarzykami, co z pewnością będzie sprzyjać integracji w miejscu pracy.

ZOBACZ TEŻ