Systemy CRM: zadbaj o relacje z klientami dzięki nowoczesnym systemom komputerowym

0
Systemy CRM

Prowadzenie obsługi klienta wspierane przez nowoczesne systemy CRM niesie ze sobą wiele korzyści. Dlaczego warto zdecydować się na wdrożenie CRM?

Dlaczego skrzyniopalety plastikowe są niezbędne w firmie?

0
Dlaczego skrzyniopalety plastikowe są niezbędne w firmie

Skrzyniopalety plastikowe to idealna alternatywa dla palet drewnianych, które owijane streczem są transportowane do miejsca przeznaczenia. Dlaczego warto zainwestować w skrzyniopalety plastikowe?

Serwis Spotify jest opłacalny dla muzyków. Trzeba tylko wykorzystać dostępne możliwości

0
Digital Distributor in Poland

Jeszcze kilka lat temu w sieci (i nie tylko) można było napotkać na częste narzekania na działalność rosnących w siłę serwisów streamingowych. Ich autorami byli oczywiście muzycy, którzy obawiali się, że nie będą w stanie poradzić sobie w nowej rzeczywistości. Jak się jednak obecnie okazuje, tego typu platformy mogą tworzyć nowe szanse. Zwłaszcza dla niedoświadczonych twórców, którzy dopiero rozpoczynają swoje kariery.

Takie możliwości gwarantuje chociażby serwis Spotify, zapewniający dostęp do wielomilionowej bazy użytkowników. Tworzona i publikowana muzyka jest szeroko dystrybuowana, co stwarza szasnę na dotarcie do bardzo szerokiej oraz zróżnicowanej widowni. Bez względu na rodzaj i specyfikę nagrywanych utworów.

Promocja w Spotify – na czym polega?

Tak rozumiana sprzedaż muzyki realizowana jest na wiele sposobów. Należy w tym miejscu podkreślić, że twórcy muszą liczyć się ze sporą konkurencją, która wymusza na nich aktywność na wielu polach. Na szczęście mają oni jednocześnie dostęp do różnych narzędzi. Na co trzeba zwrócić szczególną uwagę?

  • Playlisty w Spotify – czyli notowanie najpopularniejszych, nowych i specjalnie sklasyfikowanych utworów, do których można się łatwo dostać z poziomu ekranu głównego. Za tworzenie playlist odpowiadają między innymi algorytmy, dlatego warto poznać sposób ich działania. W pojawieniu się w tego typu zestawieniach pomóc mogą agregatory muzyki, czyli podmioty specjalizujące się w dystrybucji treści, a także promocji w sieci.
  • Spotify for Artist – mowa o specjalnym systemie, który zdecydowanie ułatwia zarządzanie swoim profilem na platformie. Dzięki temu artyści mogą skuteczniej publikować swoją twórczość i docierać z nią do konkretnej grupy docelowej.
  • Discovery Mode – tryb umożliwiający muzykom wybór utworów, które mają być promowane na playlistach Release Radar oraz Discover Weekly.

Wspomnieć należy również o rozwijanym planie Spotify HiFi, który oferuje bezstratne strumieniowanie muzyki. Odtwarzana jest ona w jakości porównywalnej z płytami CD. Wszystko to oczywiście przekłada się na lepszy odbiór piosenek.

Choć narzędzi jest wiele, trzeba też umieć je wykorzystać. Z tego właśnie powodu dobrym wyborem okazać się może współpraca z agregatorem muzyki (Digital Distributor in Poland). Pracujący w nim specjaliści, robiąc użytek ze swojej wiedzy i doświadczenia, są w stanie pomóc muzykom w lepszym docieraniu do słuchaczy. Między innymi poprzez użycie wymienionych wyżej mechanizmów.

Praca programisty – ogólny opis zawodu

0
Praca programista Warszawa

Spora ilość młodych osób wiąże teraz swoją przyszłość z branżą komputerową. Ludzie dostrzegają już jej ogromny potencjał. Widzą wyraźnie, że to właśnie ta branża rozwija się zdecydowanie najszybciej, jednocześnie oferując dzięki temu mnóstwo miejsc pracy, szanse na aktywny i ciągły rozwój oraz… możliwość zarobienia dużych pieniędzy. Bez dwóch zdań zarobki na stanowisku programisty dla większości osób będą bardzo atrakcyjne. Nawet początkujący programiści śmiało mogą liczyć na stawki znacząco przekraczające wartość średniej krajowej. A z czasem jest tylko lepiej. Jeżeli człowiek się rozwija i jest w stanie zaoferować zatrudniającej go firmie realne umiejętności przyczyniające się do zwiększania zysków całej korporacji, może liczyć na ciągłe awanse, co z kolei podwyższa jego dochody i gwarantuje mu świetne premie. A co by nie mówić, dla każdego człowieka pieniądze mają spore znaczenie. Trzeba o nich myśleć i trzeba kombinować, by zawsze mieć ich pod dostatkiem.

ETF – fundusz inwestycyjny

0
ETF - fundusz inwestycyjny

Fundusz jest doskonałym narzędziem inwestycyjnym dla mniejszych inwestorów, ponieważ fundusz emituje akcje, czyli jednostki uczestnictwa, w które dokonuje się inwestycji, czyli ich zakupu. Dzięki ETFom przeciętny inwestor zyskuje szansę na pobicie w długim okresie większości aktywnie zarządzanych funduszy. W dodatku przy niewielkim wysiłku.

Co warto wiedzieć o panelach fotowoltaicznych?

0
Co warto wiedzieć o panelach fotowoltaicznych

Energia czerpana ze słońca jest aktualnie najbardziej i najszybciej rozwijająca się w branży przemysłowej. Montowanie układu z paneli fotowoltaicznych, które wykorzystują do produkcji energii promieniowanie słońca stale rośnie. Co warto wiedzieć na temat zielonej energii, alternatywnej dla eksploatowanych paliw z kopalni?

Co to jest fotowoltaika i gdzie ma zastosowanie?

Fotowoltaika to obszar, który zajmuje się przetworzeniem promieniowania słonecznego na energię elektryczną. Przy oddziaływaniu specjalistycznych paneli fotowoltaicznych oraz za sprawą zjawiska fotowoltaicznego, z promieni zostaje wytworzony prąd.

Gdzie stosowane jest to bezpieczne dla środowiska rozwiązanie? Instalacje fotowoltaiczne wykorzystywane są do zasilania wielu obiektów, m.in.:

  • domków letniskowych,
  • gospodarstw domowych oraz rolnych,
  • obszarów, które znajdują się poza zasięgiem sieci elektroenergetycznych,
  • oraz sprzedaży energii do sieci.

Co składa się na instalację fotowoltaiczną?

W jej konstrukcję wchodzą:

  • akumulatory,
  • centrala komunikacyjna,
  • inwerter,
  • kontroler zwany regulatorem napięcia,
  • moduł fotowoltaiczny,
  • system montażowy,
  • sensory służące do pomiaru temperatury modułu oraz napromieniowania,
  • wyświetlacze danych.

Jakie są zalety zamontowania paneli fotowoltaicznych?

Korzyści płynące z instalacji fotowoltaicznej to:

  • brak jakiegokolwiek nakładu pracy – instalacja jest tak zaprojektowana i zamontowana, by była bezobsługowa;
  • brak występowania przerw w dostawie prądu, gdyż panele fotowoltaiczne zostały tak skontrastowane, by wytwarzać energię elektryczną bez względu na warunki atmosferyczne. Co to oznacza w praktyce? Że nie występuje coś takiego jak całkowity spadek produkcji prądu (wyłączając oczywiście noc);
  • ekologiczne uzyskiwanie prądu. Fotowoltaika nie szkodzi środowisku. Nie wytwarza szkodliwych substancji ani odpadów;
    możliwość dofinansowania w formie dotacji oraz pożyczki z niskim oprocentowaniem na zakup i montaż paneli fotowoltaicznych. Wsparcie może wynieść nawet 5000 zł z rządowego programu Mój Prąd;
  • niezależność od podwyżek cen rachunków za prąd, ponieważ fotowoltaika zapewnia uniezależnienie od podwyżek aż przez kolejne 40 lat. Co za tym idzie – można zaoszczędzić sporą sumę pieniędzy;
  • niezawodność i sprawność instalacji przez lata. Gwarancja obejmuje 25, ale należy dodać, że panele mogą wytrzymać aż 40 lat!;
  • produkcja nadwyżki prądu, którą w każdej chwili można wykorzystać. Fotowoltaika jest nie tylko długoletnim rozwiązaniem, ale i całorocznym. Jednakże ilość produkowanej energii jest różna – zależy oczywiście od sezonu. Co to oznacza? Że nadwyżki można śmiało przekazać do sieci energetycznej z zewnątrz, a odebrać ją w czasie, gdy wydajność paneli słonecznych znacznie się zmniejszy;
  • różnorodny montaż – panele można założyć na dachu domu, w gruncie a także na budynkach przyległych np. garaż, pomieszczenia gospodarcze;
  • szybki montaż paneli fotowoltaicznych nawet w 2-3 dni;
  • ulga podatkowa termomodernizacyjna, dzięki której można odliczyć od podatku panele fotowoltaiczne;
  • źródło darmowej energii, która jest ogólnodostępna.

Więcej informacji – fotowoltaika Gdańsk – sprawdź dodatkowe informacje o korzyściach, jakie dadzą Ci panele fotowoltaiczne.

Czym jest marka i jak ją umiejętnie budować?

0
Czym jest marka

Marka to swoista dusza przedsiębiorstwa, która niesie w sobie ładunek emocjonalny, określa to, czym jest i do czego dąży firma oraz pozwala w łatwy sposób odróżnić jedną firmę od pozostałych. Jej stworzenie w dokładnie takim kształcie, jak ten oczekiwany, nie jest łatwym zadaniem. Wymaga bowiem nie tylko sporo zaangażowania, ale także głębokiej znajomości rynku i współczesnych realiów oraz wartości bliskich odbiorcom docelowym. Nic więc dziwnego, że proces brandingu, czyli tworzenia marek często wspomaga agencja brandingowa, która specjalizuje się w tym zakresie.

Marka i jej znaczenie we współczesnym świecie biznesu

Wiele osób utożsamia markę z logo firmy lub znaczkiem umieszczonym na jej produktach. Takie postrzeganie marki jest jednak zaledwie jednym z aspektów, które ją tworzą. Marka to bowiem coś znacznie więcej niż widoczny na produktach znak firmowy – to szereg wartości, celi oraz emocjonalnych elementów, które wspólnie tworzą to, czym w rzeczywistości jest marka. Samo słowo „markowy” kojarzy się z czymś lepszym, bardziej wartościowym, trwalszym i pożądanym – każda firma powinna więc dążyć do zbudowania solidnej, spójnej marki, która będzie oferowała odbiorcom realne korzyści.

Pojęcie marki oznacza także całościowe doświadczenie z korzystania z konkretnego produktu bądź usługi. To szereg emocji, wartości oraz doznań, które płyną z kontaktu z danym artykułem sygnowanym konkretnym logo. Stając się właścicielem takiego produktu klient kupuje nie tylko samą rzecz, ale także zespół emocji, które mu towarzyszą. Szczególne znaczenie w tym procesie ma nie tylko to, jak wykonany jest produkt i jakie korzyści odbiorca zyska użytkując go, ale także cała otoczka towarzysząca jego sprzedaży – zapachy w sklepie, jakość obsługi, upominki, opakowanie oraz inne elementy, które ogólnie podnoszą prestiż marki oraz czynią jej produkty bardziej pożądanymi.

Branding, czyli w jaki sposób powstają silne i wartościowe marki?

Branding

Zbudowanie od podstaw marki, która od samego początku swojego istnienia będzie dosłownie skazana na sukces to zadanie dla specjalistów z prawdziwego zdarzenia. Taką rolę na rynku usług marketingowych pełni agencja brandingowa – wyspecjalizowany podmiot, z którego usług korzysta coraz więcej przedsiębiorców. Jednym z wiodących filarów działalności agencji brandingowej jest właśnie branding, czyli proces budowania marek. Jest to technika marketingowa, która polega na kreowaniu i utrwalaniu w świadomości konsumentów faktu istnienia oraz pozytywnego wizerunku konkretnej firmy.

Agencja brandingowa wspiera zarówno klientów, którzy dopiero myślą o powołaniu do życia swojej marki, jak i tych przedsiębiorców, którzy dążą do poprawy wizerunku już istniejącej działalności gospodarczej. Najczęściej stosowanymi przez nią metodami, które pozwalają na stworzenie solidnej i atrakcyjnej wizerunkowo marki jest dobór odpowiedniej nazwy, stworzenie logo, hasła reklamowego, strony internetowej, wystroju wnętrz stacjonarnych oraz materiałów reklamowych. Wszystko to ma bowiem istotne znaczenie w procesie budowania marki oraz nadawania jej spójnego, atrakcyjnego wizerunku.

Postaw na foldery reklamowe! Dowiedz się jak ważna jest skuteczna, jakościowa i…tania reklama

0
folder

W dzisiejszych czasach bardzo ważna jest dobra reklama. Dobrym wyjściem będzie poszukanie tańszej i równie skutecznej opcji. Tak naprawdę jest to jedna z najpopularniejszych metod i tak zgadza się chodzi mi o ulotki i plakaty. Może brzmi to głupio ale tak jest. Teraz głównym źródłem informacji jest telewizja i internet. Trafia do nas dużo informacji, ale też dużo wylatuje i w tym właśnie reklamy.

O komunikowaniu, czyli podstawy public relations

0
O komunikowaniu, czyli podstawy public relations

Podstawą dobrej i owocnej relacji jest skuteczna komunikacja. Dotyczy to prywatnych sfer życia, ale też biznesu. Aby ułatwić ten proces, wiele firm zdecydowało się na stworzenie w swoich strukturach specjalnych działów PR, które odpowiadają za nawiązywanie trwałych więzi z otoczeniem. Na czym polega praca osób odpowiedzialnych za public relations?

Czym jest public relations?

Istnieje ponad 2000 różnych definicji public relations. Do najbardziej popularnej z nich zalicza się tę, prezentowaną przez Amerykańskie Stowarzyszenie PR – „public relations to przemyślane, planowe i ciągłe starania o osiągnięcie i utrzymanie wzajemnego zrozumienia pomiędzy daną organizacją a jej otoczeniem”. Ojciec marketingu, czyli Philip Kotler podaje z kolei, że „PR to informacja plus dopasowanie plus integracja”. Public relations jest zatem szerokim obszarem, w którego skład wchodzi wiele działań mających na celu stworzenie relacji.

Czym różni się PR od marketingu, a czym od wizerunku firmy?

Public relations, marketing i wizerunek to pojęcia bardzo ze sobą powiązane. Choć ich definicje się różnią, są one często od siebie zależne i wzajemnie się przenikają. Jakie są różnice pomiędzy tymi terminami? PR jest uznawany za gałąź marketingu. Celem działań PR-owych jest nawiązywanie trwałych relacji z otoczeniem – zarówno z tym bliższym, czyli z m.in. dostawcami, klientami i konkurencją, jak i z dalszym, które jest zależne od wielu czynników. Zadaniem marketingu jest natomiast wspieranie i stymulowanie sprzedaży. Polega on na zaspokajaniu potrzeb klientów w taki sposób, by zdobyć jak największy zysk. Ostatnim pojęciem jest wizerunek, który jest subiektywnym odbiorem organizacji przez obserwatorów. G.R. Dowling definiuje go jako „zbiór znaczeń, na podstawie których dany przedmiot jest znany i za pomocą których ludzie go opisują, zapamiętują i odnoszą się do niego”.

PR-owe narzędzia

Narzędzia public relations stanowią bardzo rozbudowany wachlarz, a do jego podstaw zaliczamy m.in. social media, media relations i informacje do mediów. PR-owcy posiadają specjalistyczną wiedzę o tym, jak przygotowywać atrakcyjne materiały prasowe oraz jak zwrócić uwagę na dany temat. Ponadto, istotnym elementem jest komunikacja prowadzona wewnątrz organizacji, do której wykorzystuje się przeważnie newsletter. Stosowanie tych narzędzi pozwala odbiorcom być na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie i kreować wizerunek podmiotu.

Do PR-owych narzędzi zalicza się także influencer marketing. Polega on na współpracy z osobami lub organizacjami, które mają społeczny wpływ w danej dziedzinie.

Specjaliści od PR to często „ludzie od zadań specjalnych”. Eksperci z obszerną wiedzą i doświadczeniem stanowią cenne wsparcie dla firmy w nawiązywaniu relacji z mediami, zarządzaniu informacją, czy prowadzeniu komunikacji wewnętrznej. Nie bez powodu wchodzą oni w skład sztabów strategicznych i kryzysowych – potrafią kształtować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa czy organizacji w oparciu o trwałe i przemyślane strategie komunikacji.

Tworzenie sklepów internetowych

0
Tworzenie sklepów internetowych

W dzisiejszych czasach wiele przedmiotów kupujemy przez Internet. Każdego dnia ktoś odwiedza jakiś sklep internetowy i dokonuje w nim zakupów. Bardzo polubiliśmy sklepy internetowe i chętnie z nich korzystamy. Tak naprawdę dzisiaj można kupić wszystko przez Internet. Dla wielu osób prowadzenie sklepu online stało się sposobem na życie. Wydaje się, że jest to bardzo prosty biznes, który nie generuje wielkich kosztów. Jednak w tej branży jest bardzo duża konkurencja, więc trzeba wiedzieć jak stworzyć sklep internetowy, żeby przynosił nam on oczekiwany zysk. Wbrew pozorom nie jest to takie proste i na stworzenie dobrego sklepu online należy poświęcić trochę czasu. Nie obejdzie się też bez wydatków, ponieważ z całą pewnością przyda nam się pomoc specjalisty, który skutecznie wypromuje nasz sklep. Dzięki temu będziemy mieć szansę dotarcia do ogromnej ilości potencjalnych klientów, którzy być może zostawią pieniądze w naszym sklepie.

ZOBACZ TEŻ