Marketing tradycyjny czy internetowy? To pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Niektórzy decydują się na połączenie obu tych kanałów, inni wybierają tylko ten drugi. Jakie są plusy tego rozwiązania i dlaczego warto z niego korzystać?
Przyszłość reklamy
Nie trudno zauważyć, że Internet stał się nieodłączną częścią naszego życia. Robimy tam zakupy, czytamy, oglądamy filmy i rozmawiamy z przyjaciółmi. Ma on także ogromny wpływ na nasze preferencje. Mówiąc w skrócie – pomaga kształtować opinie. Bez problemu można to wykorzystać, by zdobyć nowych klientów. Wystarczą odpowiednio zaplanowane działania. W Sieci znajdziemy mnóstwo potencjalnych konsumentów, niestety nasza konkurencja także to wykorzysta. Warto jest się wyróżnić. Jednak w jaki sposób?
Wiele opcji
W zależności od naszej branży, budżetu i celu możemy wybierać spośród kilku możliwości. Social media, to pierwsze skojarzenie w przypadku marketingu online. Oprócz aktualnego profilu w mediach społecznościowych, musimy zadbać także o płatną reklamę. Stworzymy ją przez Menagera Reklam. Kolejna opcja to SEM. Do tej grupy działań należy płatne Google Adwords oraz działania SEO. Obydwa odnoszą się do pozycji naszej strony w wyszukiwarce, jednak różnią się sposobem działania. Reklama AdWords wyświetla się nad wynikami organicznymi. Płacimy za nią tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w nasz link. Jej odpowiednie ustawienie wymaga wiedzy i umiejętności. Jeśli nie jesteśmy w stanie prawidłowo ustawić reklamy, zgłośmy się do specjalistów. W Fabryce Marketingu otrzymamy niezbędną pomoc i wsparcie w tym zakresie. W razie potrzeby eksperci z tej firmy przeprowadzą także audyt SEO, dzięki któremu dowiemy się w jaki sposób kierować swoje działania na stronie WWW by osiągnąć sukces.
Bez wątpienia warto inwestować w marketing online. Dobrze zaplanowany pozwoli dotrzeć do ogromnego grona odbiorców a co za tym idzie zwiększyć przychody naszej firmy. Reklama w Sieci to inwestycja, która powinna się zwrócić z nawiązką. Nie zwlekamy więc i poszukajmy najlepszych rozwiązań dla naszej firmy, im szybciej je wdrożymy tym większa szansa na to, że wyprzedzimy konkurencję.