Wysokiej jakości laptopy

0
Wysokiej jakości laptopy

Obecnie mamy na co dzień do czynienia z zaawansowaną technologią. Globalizacja i rozwój przyczyniły się do tego, że i nasze cele w życiu się zmieniają i pojawiają się kolejne narzędzia, dzięki którym można zmieniać dotychczasowe priorytety. Trudno wyobrazić sobie, jak wyglądałoby nasze życie bez internetu. Dzięki dostępowi do sieci możemy w ciągu minuty zdobyć wiedzę na temat informacji z drugiego końca świata. Internet umożliwia nam też poszukiwanie pracy po naszych preferencjach, umiejętnościach, doświadczeniu oraz lokalizacji. Możemy również sami stworzyć własne CV, w czym pomaga odpowiedni kreator. Jest to także okazja, aby skontaktować się ze swoimi najbliższymi znajomi z pracy lub ze studiów, a także nawiązać nowe znajomości. Ponadto, mamy szansę, aby rozwijać swoje pasje – np. uczyć się języków. Jeszcze inną zaletą jest opcja sprawdzania atrakcji w naszym pobliżu. Wystarczy odwiedzić stronę internetową kina, muzeum, stadionu, czy miejscówki koncertowej, aby dowiedzieć się, czy w najbliższym czasie jest organizowane jakieś wydarzenia. To samo tyczy się zresztą kawiarni, restauracji, pubów, czy sklepów. Żeby móc się jednak optymalnie połączyć z internetem, potrzebujemy najwyższej jakości sprzętu.

Dobry sprzęt

Obecnie wiele osób korzysta z komputerów oraz telefonów. Zdecydowanie zmieniły one swoje oblicze w porównaniu z tym, co było jeszcze dwadzieścia lat temu. Coraz popularniejsze są urządzenia, które łączą w sobie cechy tych dwóch rodzajów sprzętu – smartfony. Same komputery mają postać przenośną. Laptopy zyskują sławę głównie, dzięki temu, że można je przenieść z miejsca na miejsce. Dzięki temu możemy zabrać je ze sobą podczas intensywniejszego dnia i pracować w każdym momencie. Plusem jest też energooszczędność, gdyż laptop nie musi być cały czas podłączony do prądu. Dzięki temu sporo zaoszczędzi się również na rachunkach. Oczywiście komputery przenośne mają pewne niedopracowania, jak np. problemy przy ich renowacji – o ile w przypadku stacjonarnych wystarczy oddać do naprawy pojedyncze akcesoria, o tyle w przypadku laptopa nie da się ich oddzielić, przez co musimy go odnieść w całości.

Gdzie kupić laptopa?

Obecnie laptopy można kupić w wielu sklepach z tego typu urządzeniami – coraz popularniejsza jest sprzedaż on-line. Wpływ na cenę produktu ma wiele czynników. Coraz chętniej kupowane są laptopy używane. Wiele osób może nie być przekonany, co kryje się pod tym hasłem, ale często okazuje się, że wyglądają i działają one jak nowe. Laptopy używane są natomiast znacznie tańsze, co jest ich olbrzymią zaletą.

Jak zmienił się system rekrutacji, po wprowadzeniu w życie RODO?

0
Jak zmienił się system rekrutacji, po wprowadzeniu w życie RODO?

RODO to Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, które dotyczy przedsiębiorców oraz konsumentów, jest zbiorem przepisów mówiących o prawach w zakresie prywatnych informacji i sposobach, jak z nimi można się obchodzić. RODO zaczęło obowiązywać od 25 maja 2018 roku we wszystkich krajach Unii Europejskiej. Wielu przedsiębiorców obawiało się, że sobie nie poradzi z dodatkowymi formalnościami, jednak jak czas pokazał RODO w większości przypadków zostało poprawnie wdrożone do polityki przedsiębiorstw. 

RODO według wielu specjalistów zmieniło ,,wiele”, a mianowicie modyfikacji uległy dotychczasowe obowiązki firm przetwarzających dane osobowe i prawa konsumentów. Ogólnie mówiąc przedsiębiorstwa muszą chronić dane osobowe swoich klientów, zaś konsumenci otrzymali wiele praw, które pozwalają im zadbać o swoją prywatność. 

Zmiany wynikające z wdrożenia RODO 

Wejście w życie RODO sprawiło, że wszystkie przedsiębiorstwa muszą zwracać większą uwagę na ochronę danych osobowych. W tym celu są zobowiązani do wykonywania dodatkowych obowiązków, między innymi:

  • obowiązek powołania Inspektora Ochrony Danych – dotyczy przedsiębiorstw, w których przetwarzanie danych stanowi podstawę działalności
  • obowiązek informowania o wycieku danych – każda firma ma obowiązek poinformowania specjalnych władz o odkrytym naruszeniu np. wyciek prywatnych informacji o konsumencie
  • obowiązek dokumentowania przetwarzania danych osobowych –  każda osoba mająca do czynienia z konkretnym przedsiębiorstwem musi być udokumentowana w specjalnym rejestrze

Ponadto wdrożenie RODO sprawiło, że konsumenci otrzymali więcej praw, a tym samym przedsiębiorcy więcej obowiązków.  Każdy konsument ma prawo do zmuszenia przedsiębiorstwa do udzielenia szczegółowych informacji na temat tego, jakie dane na jego temat zostały zgromadzone i są przetwarzane, może również zażądać eksportu danych osobowych i przekazania ich innemu podmiotowi. Ponadto konsumenci za sprawą RODO mają nieco ułatwione wprowadzanie zmian do swoich danych (korekty do informacji zebranych przez przedsiębiorstwo) oraz mogą wymusić ich usunięcie. 

RODO, a system rekrutacji 

Urzeczywistnianie RODO najbardziej odczuły firmy zajmujące się głównie przetwarzaniem danych np. agencję prac i przedsiębiorstwa IT. Zmuszeni zostali do większej dbałości o to, aby dane osobowe były przechowywane i przetwarzane w bezpieczny sposób oraz o to, by istniały określone schematy działania. 

Wiele firm wprowadziło do swoich działalności specjalistyczne systemy np. system rekrutacji, dzięki którym sprawniej wdrożyły zasady RODO. Przedsiębiorstwa zaczęły korzystać z legalnego i aktualnego systemu operacyjnego, oprogramowania antywirusowego i oprogramowania użytkowego. Nowoczesny system rekrutacji pozwolił firmom prowadzić bezpieczne rejestry danych oraz wykorzystywać stosowanie bezpiecznych haseł. Zapewnił zgodność przetwarzania danych zgodnie z RODO i z zaleceniami Inspektora Ochrony Danych. 

System rekrutacji umożliwił również sprawniejsze definiowanie klauzul informacyjnych (zgody na bieżące i przyszłe rekrutacje, panele kandydatów i przedłużanie zgód). Pozwolił zwiększyć bezpieczeństwo infrastruktury (system rekrutacji dba o poprawne przeprowadzanie testów bezpieczeństwa, zapewnia bezpieczne skalowanie infrastruktury i pozwolił wdrożyć liczne zabezpieczenia fizyczne i logiczne). Reasumując system rekrutacji znacząco ułatwił wdrożenie RODO do przedsiębiorstw, więcej informacji odnośnie jego działania i korzyści dla firmy można znaleźć na elevatosoftware.

Idealna wizytówka – na co zwrócić uwagę?

0
Idealna wizytówka

Dobrze zaprojektowana i wykonana wizytówka stanowi o pierwszym wrażeniu, na podstawie którego klienci czy potencjalni kontrahenci oceniają nas i naszą firmę. W związku z tym, warto zadbać o to, by nasza wizytówka spełniała wymagania estetyczne i praktyczne, dając świadectwo naszemu profesjonalizmowi i kompetencjom. Jak jednak wybrać wizytówkę idealną? Na co zwrócić uwagę w procesie jej projektowania i komu zlecić wykonanie?

Czy jest mi potrzebna wizytówka?

Wizytówka jest nieodłącznym atrybutem wszystkich spotkań biznesowych i stanowi niezwykle użyteczne narzędzie promocji własnej firmy. 

Dobrze zaprojektowana wizytówka wywrze dobre wrażenie na rozmówcy i zachęci go do kontaktu i współpracy. Kiedy w czasie rozmowy ktoś wykaże zainteresowanie naszą działalnością, subtelne wręczenie wizytówki będzie odebrane jako nienachalny sposób przekazania potrzebnych informacji (adresu mailowego, numeru telefonu i nazwy firmy).

Brak wizytówki z drugiej strony skutkować może utrudnieniem w przekazaniu informacji o swojej firmie, ale również przyczynia się do tworzenia obrazu osoby niekompetentnej czy amatorskiej, niezaangażowanej. 

Projekt wizytówki – zadanie dla profesjonalnej agencji reklamowej

Stworzenie projektu wizytówki oraz nadzór nad jej wykonaniem jest zadaniem niezwykle trudnym i złożonym. Wymagane jest nie tylko poczucie estetyki, ale przede wszystkim znajomość zasad marketingu, budowania wizerunku i tożsamości firmy, a także sposobów oddziaływania na wrażenia i reakcje ludzi. 

W związku z tym, najlepszą decyzją jest powierzenie tego odpowiedzialnego zadania firmie, która ma doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych i wie, jak wpłynąć pozytywnie na odbiór firmy przez klientów i kontrahentów. 

Firma marketingowa skupi się między innymi na odpowiednim opracowaniu treści, która powinna być możliwie zwięzła i umiarkowana w przekazie. Ważna jest przejrzystość projektów tak, by każdy mógł szybko i sprawnie odnaleźć wszystkie kluczowe informacje. Poza treścią wizytówki ważne jest również graficzne rozmieszczenie wszystkich elementów, wybór papieru, formatu oraz dobór palety barw.

Przekazanie charakteru firmy 

Pomimo tego, że projektowanie wizytówek wiąże się z kilkoma określonymi zasadami, dobra i doświadczona agencja marketingowa nie boi się podejść do projektu odważnie i innowacyjnie, tak, aby jak najlepiej przekazać charakter firmy w formie graficznej.

Niekonwencjonalne rozwiązania, zanegowanie przyjętych zasad i zadziwienie odbiorcy może poskutkować dodatkowym zainteresowaniem klientów i pozytywną reklamą firmy. Całość musi być jednak wykonana z zachowaniem poczucia dobrego smaku i klasą.

Jak znaleźć dobrą agencję marketingową?

Nieszablonowe podejście do tematu i ujęcie esencji działalności danej firmy jest dużym wyzwaniem, któremu sprostać mogą tylko doświadczone agencje. Jak znaleźć takie miejsce? 

Cóż, wpisanie w okno wyszukiwarki hasła agencje reklamowe Poznań poskutkuje pojawieniem się ogromnej liczby miejsc, z których każde przekonuje o swojej wyjątkowości. Rozważając współpracę z którąś z agencji, ważne jest zapoznanie się z opiniami klientów, zrealizowanymi projektami oraz statystykami udanych kampanii reklamowych. Nie należy jednak zapominać o tym, że tworzenie idealnej wizytówki i praca nad reklamą biznesu wymaga współpracy, a więc dobrego dopasowania i zgrania. Wybierając agencję, warto więc poświęcić chwilę, by omówić wzajemne wizje działania, preferowaną estetykę i kierunek, w którym chce się podążać i na tej podstawie dokonać wyboru.

Specjaliści IT zewnętrzni

0
Specjaliści IT zewnętrzni

W każdej firmie komputer to podstawowe narzędzie pracy. Jest ich coraz więcej i są coraz sprawniejsze. Niestety jak każdy sprzęt, który jest często użytkowany, psują się lub choćby zawieszają. Naprawy zdarzają się przecież dość często jednak nie na tyle, by utrzymywać stanowisko serwisanta sprzętu elektronicznego. Pomocna może być usługa outsourcingu.

Czym jest outsourcing IT? Są to usługi związane z utrzymaniem sprzętu komputerowego przez ludzi oddelegowanych do prowadzenia prac serwisowych w firmie zlecającej usługę, ale wykonywana przez przedsiębiorstwo zewnętrzne. Świadczone usługi są na terenie firmy zleceniodawcy lub w razie konieczności wykonania prac naprawczych w siedzibie serwisu, sprzęt jest przewożony natychmiast do warsztatów naprawczych.

Jaki jest zatem zakres outsourcingu IT? Ogrom wyzwań stojących przed serwisem IT jest przytłaczający. Naprawy sprzętu to tylko mały wycinek. Komputery, skanery, drukarki, serwery i urządzenia obsługujące sieć lokalną to miliony egzemplarzy w skali całego kraju. Front robót jest ogromny. Każdego dnia gdzieś nie działa drukarka i Pani główna księgowa nie noże wydrukować ważnych dokumentów. Innym razem może się zawiesić najważniejszy komputer w firmie, a prezes nie może sprawdzić maili. A czekał na naprawdę ważną korespondencję. Serwis zewnętrzny może pomóc w rozbudowie sieci lokalnej i konfiguracji wszystkich urządzeń z tym związanych.

Jeśli trzeba zabezpieczyć wrażliwe dane, pracownicy serwisu IT pomogą w znalezieniu odpowiednich rozwiązań. Nowy zakupiony sprzęt po wcześniejszej konsultacji wymaga instalacji i konfiguracji. Zakładanie kont. Wgranie wszystkich programów. Ustawienia poczty firmowej i mnóstwo innych drobiazgów załatwią programiści i serwisanci.

Jakie mamy korzyści outsourcingu IT? Korzyści płynących z outsourcingu jest mnóstwo. Po pierwsze stan osobowy załogi. I związane z tym oszczędności. Jeśli firma zdecyduje się na skorzystanie z usług ludzi z zewnątrz, nie musi ich zatrudniać na umowę. Wszystkie koszta i obciążenia związane z utrzymaniem pracowników ponosi firma posyłająca serwisantów.

Jak G Suite wspiera pracę marketerów i przedstawicieli handlowych?

0
Jak G Suite wspiera pracę marketerów i przedstawicieli handlowych?

We współczesnych czasach tworzenie treści jest podstawą generowanie popytu na produkty lub usługi. Za pomocą informacji tekstowych możliwe jest między innymi przekazanie wartości firmy, edukowanie klientów z zakresu produktów oraz tworzenie więzi z odbiorcami. Dokumenty Google wchodzące w skład pakietu G Suite mogą pomóc w poprawieniu tempa opracowywania oraz wprowadzania nowych treści marketingowych, a także w efektywniejszym zarządzaniu projektami.

Zaawansowane funkcje antywirusów AVAST

0
Zaawansowane funkcje antywirusów AVAST

Co przychodzi ci na myśl kiedy myślisz o programie antywirusowym? Z pewnością pierwsze skojarzenia to skaner, który wyszukuje złośliwe oprogramowanie; firewall będący z zaporą dla hakerów oraz ochrona poczty przed spamem. Tak, to teraz standard. Te funkcje znajdziesz właściwie w każdym antywirusie. Tym, co wyróżnia te najlepsze na rynku, są funkcje dodatkowe, pozwalające chronić komputer w znacznie bardziej zaawansowany sposób. Przekonaj się na przykładzie komercyjnych programów Avast jak powinna wyglądać taka ochrona.

IT wspomaga firmy produkcyjne

0
IT wspomaga firmy produkcyjne

Firmy produkcyjne charakteryzują się zmiennością w swoich systemach. System musi szybko reagować na wiele wprowadzanych zmian. W większości przypadków przedsiębiorstwa małe, jak i wielkie, nie mogą funkcjonować bez wspomagania branży IT.

Efektywność wspomagania

Systemy IT pełnią istotną rolę w każdej firmie produkcyjnej. Odpowiadają one między innymi za efektywne zarządzanie, za którymi nie zawsze może stać człowiek. Z większością rozwiązań systemowych płynnie poradzi sobie wsparcie informatyczne. Jednakże warto wiedzieć, że za każdą ważną decyzją odpowiadającą za prawidłową funkcjonalność firmy powinna stać grupa specjalistów, która odpowiednio nakieruje system ku właściwym rozwiązaniom.

W niektórych przypadkach panujących w firmach produkcyjnych, szybkie zmiany są niezbędne w zachowaniu regularności pracy zespołu. Zmiany zawierające kwestie zarządzania firmą, które są wprowadzone poprzez systemy IT, pozwalają zachować płynność i koordynację całego przedsiębiorstwa.

Warto również dodać, że firmy produkcyjne dzięki informatycznemu wsparciu, starają się na bieżąco optymalizować i ulepszać dotychczasowe warunki i tryb pracy. Rozwiązania informatyczne pozwalają na znaczne poprawienie komfortu i działania całego zespołu.

Branża IT niesie ze sobą wiele zalet

Korzystanie z dziedziny informatycznej w budowaniu swojej firmy przynosi niewątpliwie wiele korzyści. Bez odpowiedniego wsparcia IT, prowadzenie bieżącej i poprawnej księgowości nie należałoby do łatwych zadań. IT wzmacnia pracę w zakresach takich jak księgowość, co pozwala na dostępność w prowadzeniu aktualnych obliczeń i bezproblemowe rozwiązanie zaistniałych konfliktów w zespole. Oprócz wsparcia strony rachunkowości, branża IT w firmach produkcyjnych oferuje również pomoc z zakresu śledzenia i monitorowania magazynów lub drogi pomiędzy handlem, a produkcją.

Obecnie firmom produkcyjnym ciężko byłoby utrzymać się na rynku bez odpowiedniego wsparcia ze strony informatycznej. Rozwiązania te, przynoszą ułatwienie w wykonywanej pracy nie tylko pracownikom i zespołom, ale również instancjom nadrzędnym, dla których produkcja odbywająca się w ich firmach produkcyjnych, dzięki wsparciu IT stanowi gwarancję bezpieczeństwa i jakości.

Wachlarz możliwości

Obecne czasy niosą za sobą szereg rozwiązań biznesowych dla każdej branży. Dodatkowo większość tych systemów i ile nie wszystkie mogę się nawzajem komunikować  a więc wymieniać informacją, która jest przecież dla zarządzania kluczowa. Systemy wspomagają wszystkie działy, stacjonarne jak i mobilne (przedstawicieli handlowych, sprzedaż, analitycy).

Odliczenie krwi od podatku PIT

0
Odliczenie krwi od podatku PIT

Ustawa PIT mówi o tym, że każdy podatnik, który oddał dobrowolnie swoją krew ma prawo odliczyć wartość tejże krwi od dochodu. Informacja ta została wykazana w zeznaniu PIT-36 oraz PIT-37. Warto także pamiętać o tym, że pomniejszając swój dochód jednocześnie zmniejsza się podstawa opodatkowania, co w konsekwencji oznacza niższy podatek.

Odliczenie krwi od podatku

Podatek jest to obowiązkowa opłata finansowa. Składa się z podatków bezpośrednich lub pośrednich. Większość krajów posiada system podatkowy umożliwiający płacenie za publiczne, wspólne lub uzgodnione potrzeby krajowe i funkcje rządowe. Pod względem ekonomicznym opodatkowanie przenosi majątek z gospodarstw domowych lub przedsiębiorstw na rząd. Ma to skutki, które mogą zarówno zwiększyć, jak i zmniejszyć wzrost gospodarczy. Należy pamiętać o tym, że odliczenie krwi od podatku stało się w dzisiejszych czasach dość popularne.

Za 1 mililitr krwi pobranej do celów diagnostycznych od dawców krwinek wzorcowych można otrzymać rekompensatę w wysokości jednej złotówki. Natomiast za 1 litr krwi z wytworzonymi przeciwciałami w wyniku zabiegu uodpornienia dostanie się, aż ponad dwieście złotych. Warto również wspomnieć o tym, że za składniki krwi pobierane metodą aferezy otrzyma się sto-trzydzieści złotych za cały zabieg.

Odliczenie krwi w PIT

Ważną cechą systemów podatkowych jest procent obciążenia podatkowego, ponieważ odnosi się do dochodu. Podatek progresywny to podatek nałożony w taki sposób, że efektywna stawka podatkowa wzrasta wraz ze wzrostem kwoty, do której stosuje się stawkę.

Przeciwieństwem podatku progresywnego jest podatek regresywny, w którym efektywna stawka podatkowa zmniejsza się. Podatek ryczałtowy to podatek o stałej kwocie, bez względu na zmianę okoliczności opodatkowanego podmiotu.

Jaki jest więc podatek za krew?

Rekompensata, stanowiąca kwotę odliczenia podatkowego w danym roku niesamowicie się waha. Istnieją niezbędne dokumenty, które trzeba posiadać, aby rozliczyć podatek z rekompensaty po pobraniu krwi. Trzeba zachować głównie potwierdzenie z jednostki krwiodawstwa o ilości honorowo oddanej krwi oraz wykazanie w zeznaniu rocznym kwoty przekazanej darowizny. Warto również wspomnieć o tym, że łączna kwota odliczeń nie może przekroczyć 6 procent dochodu. Istnieje więc limit odliczeniu krwi od podatku PIT. Za kwotę darowizny uważa się wartość danego towaru wraz z podatkiem. Tak więc trzeba zauważyć, że jest to głównie wartość brutto z VAT. Podarowanie komuś krwi może uratować życie, więc warto to robić.

Marketing internetowy

0
Marketing internetowy

Jak wszyscy doskonale wiemy, marketing jest nieodłączną częścią życia każdego z nas. Wszystkim z pewnością zdarzyła się sytuacja natknięcia się na marketing. Marketing to najprościej rzecz ujmując promowanie danego produkty przez daną firmę lub osobę prywatną powiązana np. programem partnerskim z daną firmą, oferującą produkt. jest on nazwany określeniem „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”.

Bardzo ważną rzeczą w nowym ciągle rozwijającym się świecie jest, pozyskiwanie coraz to nowszych leadów, czyli jednostką, lub firmą, która byłaby zainteresowana kupnem naszego produktu, lub usługi, ale może na myśl nasunąć się, jeszcze jedno pytanie, jeśli mamy już ten plan na marketing np. naszego sklepu internetowego, ale nadal nie mamy zbyt wielu konsumentów, tak zwanych leadów.

Warto byłoby zajrzeć na właśnie tę stronę: www.ideoforce.pl. Jest to strona idealna dla ludzi działających w marketingu albo dla tych, którzy dopiero uczą się jak, działa świat marketingu i pozyskiwania dzięki niemu nowych leadów we współczesnym świecie działa jeszcze taki termin jak kampanie performance marketing, zwany też marketingiem efektywnościowym, to model działań marketingowych, którego celem jest nakłonienie potencjalnych klientów do wykonania oczekiwanych przez reklamodawcę czynności. Może to być np kliknięcie w banner, wejście na stronę, wypełnienie formularza lub ankiety, czy też złożenie zamówienia. Znaczenie mają tu wszystkie aktywności konsumentów. Jest to świetny pomysł na działanie firmy czy jakiegoś przedsięwzięcia.

W obecnym świecie coraz więcej mówi się również o e-marketingu i pozyskiwaniu leadów. e-marketing i pozyskiwanie leadów to nic innego jak marketing tylko działający w sieci, czyli w internecie. Jest on o wielu skuteczniejszy od podstawowej formie marketingu, bo może on trafić do większej ilości odbiorców, niż ten, który znamy od wielu lat. Formami e-marketingu mogą być między innymi: reklamy przed czy w trakcie trwania materiału na różnych serwisach oferujących taką usługę, na stronach internetowych w formie baneru z reklamą, działa to na takiej samej zasadzie jak bilbord w środku miasta, programy partnerskie, działające na zasadzie ,,wypromuj nasz produkt, a zapłacimy Ci procent od jego sprzedaży” czyli jakaś marka zatrudnia osoby, aby promowały ich produkt, lub usługę w celu zwiększenia sprzedaży danego produktu, lub wybicia ich marki na rynku. Podsumowując e-marketing jest obecnie dużo bardziej opłacalny niż powszechny znany nam dotychczas sposób na marketing.

Czym jest Dynamics 365 i do czego służy?

0
Czym jest Dynamics 365 i do czego służy?

Zarządzanie relacjami z klientami to coraz częściej nie tylko rozmowy, maile czy komunikatory, ale specjalne zbalansowane systemy, które ułatwiają kontakt firmy z jej klientami.

ZOBACZ TEŻ