Czym jest Dynamics 365 i do czego służy?

Zarządzanie relacjami z klientami to coraz częściej nie tylko rozmowy, maile czy komunikatory, ale specjalne zbalansowane systemy, które ułatwiają kontakt firmy z jej klientami.

Czym jest CRM?

CRM czyli z angielskiego customer relationship management to zestaw procedur i narzędzi, które są istotne w zarządzaniu kontaktami z klientami.

CRM pozwala więc nie tylko na rozszerzenie koncepcji sprzedaży, ale również na ciągły proces, który obejmuje swoim zasięgiem wszystkich pracowników danej firmy. Celem współczesnych systemów CRM jest poza budowaniem lojalności, swego rodzaju zdefiniowanie „wartości” każdego klienta. To pozwala docenić tych, którzy np. odwiedzają częściej basen lub robią w sklepach większe niż statystyczny klient zakupy. Takie informacje lądują w CRM w efekcie ciągłego pozyskiwania i odpowiedniego wykorzystania informacji, jakie co dzień trafiają do systemu. CRM taki jak Dynamics 365 ma na celu również bieżące doskonalenie strategii działania – to nowoczesne podejście do zarządzania, którego wyznacznikiem jest coraz lepsze sprostanie potrzebom konsumenta.

Czym jest Dynamics 365?

Dynamics 365 marki Microsoft jest systemem do zarządzania relacjami, czyli CRM’em. Dzięki niemu można znacznie usprawnić proces komunikacji z klientami, niezależnie od branży. Dynamics 365 jest zintegrowanym, bazującym na danych narzędziem, które zaprojektowano do zarządzania i utrzymywania relacji z klientami, ale nie tylko. Z pomocą tego systemu można także badać zaangażowanie klientów oraz dokonywać wielopłaszczyznowych analiz procesów sprzedażowych w firmie.

Usprawnienie procesów zwykle wydatnie łączy się ze zwiększoną zyskowność w działach sprzedaży, a poza tym marketingu i działu serwisu. Tak kompleksowe zarządzanie relacjami sprawia, że Dynamics 365 to wielowymiarowa platforma, na której przechowywać można najważniejsze dane dla doskonalenia i utrzymywania relacji z klientami.

Jak pomaga wdrożenie Dynamics 365? Z jakimi aplikacjami współpracuje?

Wdrożenie Dynamics 365 jest łatwe, a jeśli dodatkowo zostaje przeprowadzone w początkowym etapie prowadzonej działalności jest już bardzo łatwe, bo nie trzeba przenosić danych z jednego systemu do drugiego.

Co można zatem za pomocą Dynamics 365 robić?

  • udoskonalać i analizować kampanie marketingowe
  • analizować dane sprzedażowe
  • umawiać i planować spotkania biznesowe
  • prowadzić sprawnie obsługę klienta
  • badać aktywność kliencką w określonych interwałach

Dynamics 365 oferuje pełną funkcjonalność CRM poprzez pięć dodatkowych aplikacji, które ze sobą współpracują, a są nimi: Sales, Customer Service, Field Service, Project Service Automation oraz Marketing. Takie rozwiązanie pozwala na użycie konkretnego narzędzia, które jest odpowiednie dla określonej branży w danym momencie. Nie przekreśla jednak opcji, że wraz ze wzrostem potrzeb firma może zdecydować się na dodanie kolejnych rozwiązań.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here