Jak wszyscy doskonale wiemy, marketing jest nieodłączną częścią życia każdego z nas. Wszystkim z pewnością zdarzyła się sytuacja natknięcia się na marketing. Marketing to najprościej rzecz ujmując promowanie danego produkty przez daną firmę lub osobę prywatną powiązana np. programem partnerskim z daną firmą, oferującą produkt. jest on nazwany określeniem „zaspokajać potrzeby, osiągając zysk”.
Bardzo ważną rzeczą w nowym ciągle rozwijającym się świecie jest, pozyskiwanie coraz to nowszych leadów, czyli jednostką, lub firmą, która byłaby zainteresowana kupnem naszego produktu, lub usługi, ale może na myśl nasunąć się, jeszcze jedno pytanie, jeśli mamy już ten plan na marketing np. naszego sklepu internetowego, ale nadal nie mamy zbyt wielu konsumentów, tak zwanych leadów.
Warto byłoby zajrzeć na właśnie tę stronę: www.ideoforce.pl. Jest to strona idealna dla ludzi działających w marketingu albo dla tych, którzy dopiero uczą się jak, działa świat marketingu i pozyskiwania dzięki niemu nowych leadów we współczesnym świecie działa jeszcze taki termin jak kampanie performance marketing, zwany też marketingiem efektywnościowym, to model działań marketingowych, którego celem jest nakłonienie potencjalnych klientów do wykonania oczekiwanych przez reklamodawcę czynności. Może to być np kliknięcie w banner, wejście na stronę, wypełnienie formularza lub ankiety, czy też złożenie zamówienia. Znaczenie mają tu wszystkie aktywności konsumentów. Jest to świetny pomysł na działanie firmy czy jakiegoś przedsięwzięcia.
W obecnym świecie coraz więcej mówi się również o e-marketingu i pozyskiwaniu leadów. e-marketing i pozyskiwanie leadów to nic innego jak marketing tylko działający w sieci, czyli w internecie. Jest on o wielu skuteczniejszy od podstawowej formie marketingu, bo może on trafić do większej ilości odbiorców, niż ten, który znamy od wielu lat. Formami e-marketingu mogą być między innymi: reklamy przed czy w trakcie trwania materiału na różnych serwisach oferujących taką usługę, na stronach internetowych w formie baneru z reklamą, działa to na takiej samej zasadzie jak bilbord w środku miasta, programy partnerskie, działające na zasadzie ,,wypromuj nasz produkt, a zapłacimy Ci procent od jego sprzedaży” czyli jakaś marka zatrudnia osoby, aby promowały ich produkt, lub usługę w celu zwiększenia sprzedaży danego produktu, lub wybicia ich marki na rynku. Podsumowując e-marketing jest obecnie dużo bardziej opłacalny niż powszechny znany nam dotychczas sposób na marketing.